<brak>

Ten termin ma: 32.
Oglądasz: 1 - 25


01.08.2018 | Puls Farmacji

Trec Nutrition to polska firma produkująca #OdżywkiDlaSportowców, żywność funkcjonalną i odzież sportową. Obecnie #Aflofarm i Trec Nutrition podpisały już umowę wstępną.

Więcej informacji

18.07.2018 | GIF

#GIF nakazał firmie #Aflofarm zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z obowiązującymi przepisami reklamy produktu leczniczego #Lipomal w formie spotu emitowanego w telewizji.

Zobacz decyzję

25.05.2018 | Rynek Aptek

Największy procentowy wzrost wydatków na reklamę w mediach tradycyjnych, podczas 4 miesięcy 2018 roku odnotowała firma farmaceutyczna #NaturProduktZdrovit. Niezmiennie największym reklamodawcą pozostaje #Aflofarm Farmacja Polska z wydatkami w wysokości 716,9 mln zł.

Więcej informacji
 

25.04.2018 | Wirtualne Media

W I kwartale 2018 r. na czele reklamodawców nadal pozostaje #Aflofarm, który na ten cel wydał ponad 570 mln zł. Na 3 miejscu znalazł się inny producent leków- #NaturProduktZdrovit, którego wydatki w tym celu oscyluje w okolicach 160 mln zł. 

Zobacz szczegóły

10.04.2018 | Rynek Aptek

#Aflofarm wprowadziła na rynek antybiotyk #Cetix, zawierający substancję czynną #cefiksym. Produkt jest dostępny na rynku w dwóch formach podania: tabletki powlekane w dawce 400 mg oraz granulat do sporządzania zawiesiny doustnej w dawce 100 mg/5 ml, 60 ml i 100 ml. 

03.04.2018 | Rynek Aptek

#Aflofarm wprowadza nowy lek kardiologiczny, #Pluscard zawierający dwie substancje czynne: kwas acetylosalicylowy w dawce 100 mg oraz glicynę w dawce 40 mg w jednej tabletce. 

Zobacz więcej

07.03.2018 | Wirtualne Media

#Aflofarm ponownie wydał najwięcej na reklamę w telewizji w lutym 2018 r. Wydatki te oscylują w okolicach 122 milionów zł. Na drugim miejscu w tym zestawieniu znalazła się #USPharmacia, a na trzecim #NaturProduktZdrovit

Zobacz szczegóły

23.02.2018 | Wirtualne Media

W styczniu br. #Aflofarm jest nadal liderem, keśli chodzi o wydatki na reklamę. Koncern ten wydał na ten cel prawie 240 mln zł, co daje kwotę o prawie 4% większą niż w styczniu ub.r. Na trzecim miejscu w tym rankingu znalazł się inny przedstawiciel branży farmaceutycznej- #NaturProduktZdrowie

Zobacz szczegóły

20.02.2018 | Rynek Aptek

#Aflofarm #WycofujeZObrotu i z używania wyrób medyczny #NaturseptMedGardło. Są to lizaki o smaku wiśniowym. Wycofaniu podlegają wszystkie serie od 21 do 27, z datą ważności: 09.2018.

Zobacz komunikat

19.02.2018 | Gazeta Prawna

Prezes #Aflofarm, Jacek Furman został sklasyfikowany na 31. miejscu wśród najbardziej wpływowych ludzi w polskiej gospodarce. 

Zobacz szczegóły

14.02.2018 | Rynek Aptek

Na pierwszym miejscu #Aflofarm, na drugim #Polpharma a na trzecim #GSK- tak wygląda podium reklamodawców z listy TOP 10 w 2017 r. w naszym kraju. 

Zobacz szczegóły

12.02.2018 | Rynek Aptek

#UOKiK ukarał #Aflofarm za reklamę #Magmisie, w której stwierdził, że brak koncentracji u dzieci jest efektem niedoboru magnezu i przyjmowanie żelków zaradzi temu problemowi. Firma musi sprostować tą informację w mediach. 

Zobacz szczegóły

09.02.2018 | GIF

#GIF prowadzi postępowanie przeciwko #Aflofarm ws. reklam telewizyjnych produktów #Neosine oraz #NeosineForte. Wątpliwości dot. sugerowania przez postać pojawiającą się w reklamie, ktra miałaby sugerować wykształcenie farmaceutyczne.  

Czytaj więcej

26.01.2018 | Rynek Aptek

Spółka #Aflofarm Farmacja Polska informuje w komunikacie prasowym, że Paweł Tomczak, poprzednio prezes zarządu firmy #Walmark, objął funkcję dyrektora rynków zagranicznych w firmie.

Czytaj więcej

24.01.2018 | Wirtualne Media

#Aflofarm po raz kolejny został największym reklamodawcą w Polsce. W 2017 r. w tym celu wyda” 2 miliardy złotych, to daje wzrost o prawie 10% do roku ubiegłego. W pierwszej dziesiątce tego rankingu znaleźli się również #USPZdrowie oraz #NaturProduktZdrowie

Zobacz szczegóły

13.01.2018 | Polityka Zdrowotna

Jak wynika z danych przygotowanych przez #PharmaSequence, Polacy najczęściej kupują preparaty dostępne na receptę, które są produkowane przez #Polpharma, #Teva, #Sanofi, natomiast ze sprzedaży odręcznej najczęściej wybierają te które są produkowane przez #Aflofarm, #Polpharma, #USPZdrowie

Zobacz szczegóły

21.11.2017 | Gazeta Wyborcza

#Aflofarm planuje wprowadzić na rynki europejskie oraz USA lek wspomagający rzucenie palenia #Desmoxan

Czytaj więcej. 

07.11.2017 | Okręgowa Izba Aptekarska w Łodzi

#OIAŁódź oraz firma #Aflofarm zapraszają na #szkolenie dot. opieki farmaceutycznej w zwalczaniu uzależnienia od nikotyny. Za udział w szoleniu będzie można otryzmać 6 #PunktyEdukacyjne

Zobacz szczegóły. 

06.11.2017 | Polityka Zdrowotna

#Aflofarm nadal jest liderem rynku mediów. Na reklamę w paxdzierniku br. roku wydał ponad 108 mln zł. Niewiele mniej bo aż 99 mln zł w tym celu wydała #Polpharma

Zobacz szczegóły. 

25.09.2017 | Wirtualne Media

#Aflofarm nadal jest liderem w zestawieniu reklamodawców. Firma w przeciągu 8 miesięcy br. wydała 1,4 mld zł na te cele. W top 10 firm, które wydały na reklamy najwięcej w tym roku jest również #NaturProduktZdrowie

Zobacz szczegóły.

13.09.2017 | Główny Inspektor Farmaceutyczny

#GIF podjął decyzję o wycofaniu z obrotu serii preparatu Gliceryna (Glycerolum 85%), 1 kg oraz serii Wazeliny białej (Vaselinum album), 1 kg. Podmiotem odpowiedzialnym obu produktów jest #Aflofarm Farmacja Polska sp. z o.o.

Gliceryna - numer serii: 01AF0117, data ważności: 09.2019

Wazelina – numer serii: 01AF0117, data ważności: 01.2020

Zobacz decyzję

04.09.2017 | Rynek Aptek

Firma #Aflofarm wprowadza na rynek #Furagina w postaci zawiesiny, która jest przeznaczona głównie dla pacjentów pediatrycznych. Nazwa nowego preparatu brzmi #DafuragJunior i jest dostępny w dawcę 10 mg/ml. 

Zobacz szczegóły

24.08.2017 | Rynek Aptek

#NaturProduktZdrovit zanotował największy na rynku wzrost wydatków na reklamy (o ponad 46%). Liderem wydatków na reklamę pozostał #Aflofarm

Czytaj więcej. 

06.07.2017 | Rynek Aptek

Reklamy #KoncernyFarmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamy. W pierwszym półroczu bieżącego roku kwota ta opiewała na ok. 13 mld zł i była wyższa o prawie 10% w porównaniu do analogicznego okresu z zeszłego roku. Na przodzie stawki nadal #Aflofarm, który wydał już w tym roku na reklamę ponad 740 mln zł. 

Czytaj więcej. 

24.05.2017 | Wirtualne Media

Niezmiennie #Aflofarm pozostaje liderem wśród reklamodawców. Od początku roku wydał ponad 700 mln zł na reklamę w tradycyjnych mediach. W pierwszej 10-tce rankingu znalazło się również #USPZdrowie oraz #NaturProduktZdrowie

Czytaj więcej. 

Strony