aflofarm

13.09.2017 | Główny Inspektor Farmaceutyczny

#GIF podjął decyzję o wycofaniu z obrotu serii preparatu Gliceryna (Glycerolum 85%), 1 kg oraz serii Wazeliny białej (Vaselinum album), 1 kg. Podmiotem odpowiedzialnym obu produktów jest #Aflofarm Farmacja Polska sp. z o.o.

Gliceryna - numer serii: 01AF0117, data ważności: 09.2019

Wazelina – numer serii: 01AF0117, data ważności: 01.2020

Zobacz decyzję

04.09.2017 | Rynek Aptek

Firma #Aflofarm wprowadza na rynek #Furagina w postaci zawiesiny, która jest przeznaczona głównie dla pacjentów pediatrycznych. Nazwa nowego preparatu brzmi #DafuragJunior i jest dostępny w dawcę 10 mg/ml. 

Zobacz szczegóły

24.08.2017 | Rynek Aptek

#NaturProduktZdrovit zanotował największy na rynku wzrost wydatków na reklamy (o ponad 46%). Liderem wydatków na reklamę pozostał #Aflofarm

Czytaj więcej. 

06.07.2017 | Rynek Aptek

Reklamy #KoncernyFarmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamy. W pierwszym półroczu bieżącego roku kwota ta opiewała na ok. 13 mld zł i była wyższa o prawie 10% w porównaniu do analogicznego okresu z zeszłego roku. Na przodzie stawki nadal #Aflofarm, który wydał już w tym roku na reklamę ponad 740 mln zł. 

Czytaj więcej. 

24.05.2017 | Wirtualne Media

Niezmiennie #Aflofarm pozostaje liderem wśród reklamodawców. Od początku roku wydał ponad 700 mln zł na reklamę w tradycyjnych mediach. W pierwszej 10-tce rankingu znalazło się również #USPZdrowie oraz #NaturProduktZdrowie

Czytaj więcej. 

14.04.2017 | Marketing-news

Firma #Aflofarm zapowiedziała założenie fundacji, która ma się zajmować promocją profilaktyki zdrowia oraz aktywnego stylu życia. Ponadto do zadań organizacji będzie należeć popularyzacja wiedzy z zakresu medycyny i farmacji. 

Czytaj więcej. 

10.04.2017 | pulsfarmacji.pl

Uniwersytet Medyczny w Łodzi w ramach współpracy z firmą farmaceutyczną #Aflofarm ma na celu jak najlepsze przygotowanie studentów farmacji do wejścia na #rynekfarmaceutyczny. Projekt o nazwie Farm@Bio ma zapewnić szereg warsztatów i szkoleń, które mają być realizowane dzięki środkom unijnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój.

Czytaj więcej

07.03.2017 | Rynek Aptek

Firmy famraceutyczne #Aflofarm, #USPharmacia, #Polpharma zajęły całe podium w wydatkach środków na reklamy w lutym 2017r. 

Zobacz raport.

10.02.2017 | rynekaptek.pl

Jak wynika z analizy domu mediowego Codemedia, w rankingu TOP 10 najbardziej aktywnych reklamodawców w telewizji w 2016 roku prym wiodą producenci leków i suplementów. Na pierwszym miejscu uplasował się #Aflofarm, a tuż za nim znalazła się #Polpharma.

10.02.2017 | Rynek Aptek

Firma #Aflofarm odpowiedziała w sprawie raportu #NIK, który świadczy o nieskuteczności, a nawet niebezpieczeństwie sprzedawanych w Polsce suplementów diety. Według tej firy famraceutycznej takie suplementy diety są sprzedawane najczęściej w Intenrecie, w obrocie pozaptecznym. Natomiast preparaty produkowane przez Aflofarm powstają z zasadami GMP w laboratoriach najwyższej jakości, a ponadto są one sprzedawane w aptekach, pod nadzorem fachowego personelu. 

Strony